Banner 468 x 60px

NOEWPost का डे :–Computer Tips

Thursday 11 October 2012

छोरीलाई धेरै संग सेक्स गर्न यसरि सघाउछन आफ्नै बाबु ( With Video)

3 कमेन्ट

बिश्वका कयौ देशमा आज पनि बिबाह अघि यौन सम्बन्ध बनाउन सामाजिक मूल्य र मान्यता बिपरित हुन्छ | कुनै पनि बाबु आमा चाहन्नन् कि उनीहरुको छोरीको बिहे भन्दा अघि कसै संग शारीरिक सम्बन्ध होस् |
तर कम्बोडियामा एउटा यस्तो गाउँ छ जहाँ आफ्नो छोरीलाई यौन सम्पर्क गर्नको बाबु आमा नै उक्साउछन् | बाबु आमाले नै छोरी अरु संग सम्बन्ध राखोस भन्ने चाहन्छन र छोरीको लागि छुट्टै झुपडी( सेक्स हट , लब हट)बनाइदिने गर्दछन जसले गर्दा छोरी अरु संग रात बिताउन सकोस |

जानकारी अनुसार देशको उत्तर पश्चिममा रहेको रियांग आदिवासी समुदायमा महिलाहरुलाइ जति पनि पुरुष संग यौन सम्बन्ध राख्न छुट छ | उनीहरुको बिश्वाश छ कि जति धेरै जना संग यौन सबन्ध राख्यो त्यति नै महिलाहरुको शारीरिक बिकाश राम्रो हुन्छ | त्यसैले बाबुआमाले नै छोरीलाई झुपडी( Love Hut/Sex Hut) बनाइदिन्छन र छोरीलाई उक्त झुपडीमा रात बिताउन र आफ्नो मन पने केटा संग यौनक्रीडा गर्न छुट दिन्छन |



पहिला यहा धेरै पुरुष संग यौन गर्ने र आफ्नो श्रीमान छान्ने परम्परा थियो | यहाको सेक्स गरेर लोग्ने खोज्ने यो परम्परा नै यहाका बासिन्दालाइ धेरै राम्रो लाग्थ्यो | यस्सरी धेरै जना संग यौन सम्पर्क गर्दा गर्भ बस्दथ्यो र गर्भ बसेको थाहा भएपछि रक्सि(alcohol)मा खजुरो (centipede ) मिलाई ककटेल(cocktail ) बनाउथे र त्यहि खुवाएर गर्भ तुहाउने गर्दथे |



तर अहिले समय निक्कै बदलिएको छ | त्यहाका बाबु आमाले त्यो पुरानो रिति कायमै राखे पनि अब गर्भ तुहाउने काम गर्नु भन्दा छोरीहरुलाई त्यो घर मा नै कण्डम प्याकेटको व्यवस्था गरिदिने गर्दछन |





१७ बर्षकी नाङ चान (Nang Chan) आफ्नो मातापिताको घर पछाडिको पिरतिको झुपडीमा बस्छिन् | उनि भन्छन कम उमेरमै आफुले मन पराएको केटा संग सेक्स गर्न पाउनु भनेको अरु महिला जत्तिकै ससक्त हुनु हो|



"यो झुपडी हामीलाई स्वतन्त्रता प्रदान गर्नको लागि निक्कै राम्रो तरिका बनेको छ, जसको कारणले हामीले आफ्नो सच्चा प्रेमी पत्त लगाउन सक्छौं | यहि कोहि बिशेष व्यक्ति भेटियो भने हामी एक अर्कासंग प्रेम गर्छौ, र त्यहि झुपडीमा सेक्स गर्छौ
Watch Video

3 कमेन्ट:

shore said...

राम्रो दिन मेरो बिरुगल नپال को दिन

कसरी आजसम्म मैले एक वास्तविक र सामान्य मूल्य कम्पनीबाट घर बनाउन को लागी एक पैसा कमाईएको थिएँ Albaker ऋण फर्म। म धेरै शुभ दिन हुँ र भगवान को लागी जोस लुइस ऋण कम्पनी।
,
मेरो नाम अब्दुल हो, म हेटौडा नेपाल शहर हुँ, म एक घर खरीद गर्न, गत 5 महिनाको लागि एक वास्तविक ऋण कम्पनी खोज्दैछु।
सबै मलाई घोटालाको गुच्छा थियो जसले मलाई भरोसा राखे र अन्त्यमा
दिनको दिन, तिनीहरूले पैसा फिर्ता नगरी मेरो पैसा लिनुभयो, सबै
मेरो आशा गुमाएको थियो, मलाई भ्रष्ट र निराश लाग्यो, म इन्टरनेटमा ऋण कम्पनीहरु संग केहि गर्न चाहन्थेँ, त्यसैले म केहि देखि पैसा कमाउन गए।
मित्र, मैले यो सबै कुरा भनेँ र उनले भन्यो कि उनले मलाई मद्दत गर्न सक्छन् कि
त्यो एक ऋण कम्पनी हो कि मलाई ऋण को कुनै पनि राशि संग मदद गर्न सक्छ जान्दछ
मेरो द्वारा 2% को एक धेरै कम ब्याज दर संग आवश्यक छ, त्यो सिर्फ एक
उनको ऋण, उनीहरूले मलाई कसरी ऋणको लागी आवेदन गर्ने भनेर निर्देशन दिए, मैले गरे
जसलाई उनले मलाई भनिन्, मैले उनीहरूलाई ईमेलमा आवेदन गरे: (albakerloanfirm@gmail.com) मैले कहिल्यै विश्वास गरेन तर मैले प्रयास गरे र मेरो
सबैभन्दा ठूलो आश्चर्य मैले 24 घण्टा भित्र ऋण पाए, म विश्वास गर्न सकेन,
म खुसी र अमीर हुँ र म यस ऋणलाई भगवानलाई धन्यवाद दिदैछु
जस्तै यो अझै पनि सबै घोटालाहरु मा यो घोटाला मा अवस्थित छ,
कृपया म त्यहाँ सबैलाई सल्लाह दिनेछु जो जाने को लागी ऋण चाहिन्छ
(albakerloanfirm@gmail.com) तिनीहरू कहिल्यै कहिल्यै असफल हुनेछैन, र
तपाईंको जीवनले मेरो परिवर्तनको रूपमा परिवर्तन गर्नेछ। आजको सम्पर्क (albakerloanfirm@gmail.com) र तपाईंको ऋणबाट प्राप्त गर्नुहोस्, उनीहरूका वास्तविक ऋण प्रस्तावको लागि परमेश्वरले आशिष् Albaker ऋण फर्मलाई आशिष् दिनुहुन्छ।
 सुनिश्चित गर्नुहोस कि तपाईं आफ्नो ऋण को लागि Albaker ऋण फर्म देखि संपर्क गर्नुहोस किनकि मैले सफलतापूर्वक यस कम्पनी ले मेरो ऋण लाई बिना तनाव को बिना।

FRED MORE said...

तपाईंलाई ऋण चाहिन्छ?
के तपाईं आर्थिक संकटमा हुनुहुन्छ वा पैसाको खाँचोमा आफ्नै व्यापार सुरु गर्न? के तपाईं एक ऋण तिर्न वा बिल भुक्तान गर्न वा राम्रो व्यवसाय सुरु गर्न एक ऋण चाहिन्छ? तपाईंसँग कम क्रेडिट मूल्याङ्कन छ, र तपाइँसँग समस्या छ भने स्थानीय बैंक र अन्य वित्तीय संस्थानहरूबाट ऋण प्राप्त गर्ने? यहाँ हाम्रो संगठनबाट ऋण प्राप्त गर्ने तपाईंको मौका छ। हामी निम्नलिखित प्रयोजनों र अधिक धेरै व्यक्तिहरूको लागि ऋण प्रस्ताव गर्छौं। व्यक्तिगत ऋण, व्यापार विस्तार, व्यापार सुरुवात, शिक्षा, ऋण समेकन, कडा पैसा। हामी 3% को कम ब्याज दर संग ऋण को पेशकश गर्छन। ई-मेलद्वारा हामीलाई सम्पर्क गर्नुहोस्: fredmorefinance@gmail.com
व्हाट्साप: + 919654763221

Anonymous said...

मेरो गवाही पढ्नुहोस्


नमस्कार सबैमा, म जमुना गुरुङ हुँ, म नेपालको नागरिक हुँ, म काठमाडौं महानगरपालिकामा बस्छु, म ४५ वर्षको उद्यमी हुँ। मलाई एक पटक मेरो परियोजना/व्यवसाय वित्तपोषण गर्न कठिनाइ भएको थियो। यदि मेरो एक असल साथीको लागि होइन जसले मलाई स्काई अनुभव लोन कम्पनीहरूमा उनको कम्पनीबाट $ 250,000 USD को ऋण प्राप्त गर्न परिचय गराए। जब मैले उनीहरूलाई सम्पर्क गरें तब मेरो ऋण स्वीकृत हुन र तिनीहरूको ऋण सम्झौता/सर्त र सर्तहरूको सबै मोडालिटीहरू पूरा गरेपछि मेरो खातामा स्थानान्तरण गर्न मात्र 48 घण्टा लाग्यो। यदि तपाइँसँग खराब क्रेडिट छ भने पनि उनीहरूले तपाइँलाई त्यहाँ सेवा प्रस्ताव गर्छन्। तिनीहरूले व्यापार ऋण, गृह ऋण, व्यक्तिगत ऋण, कार ऋण, व्यवसाय सुरु गर्न र व्यवसाय विस्तार को लागी सबै प्रकार को ऋण पनि प्रदान गर्दछ। मलाई थाहा छैन उनीहरूले मेरो लागि के गरेका छन् भनेर उनीहरूलाई कसरी धन्यवाद दिने तर भगवानले मिस्टर पिटरलाई इनाम दिनुहुनेछ,

यदि तपाईंलाई तत्काल आर्थिक सहयोग चाहिन्छ भने, तपाईंले उनीहरूलाई सम्पर्क गर्न सक्नुहुन्छ उनीहरूको वेबसाइट वा इमेलमा जानुहोस्
(https://skyexperienceloan.com) contact@skyexperienceloan.com

Post a Comment

यदी कुनै समस्या भए हामिलाई पठाउनुहोस

By Comment

Recent Post