Banner 468 x 60px

NOEWPost का डे :–Computer Tips

Monday 15 October 2012

राति सबै देखाउने, दिउँसो सबै लुकाउने ? With Video

2 कमेन्ट


राति काम गर्दा उनीहरु सुत्ने समय दिउँसो हुन्थ्यो। तर प्रहरीले राति सञ्चालन हुने व्यवसायहरुलाई तारो बनाएपछि उनीहरु दिउसोको जुलुशमा उत्साहका सहभागी भए। प्रहरीको आरोप छ रात्री व्यवसायमा नाङ्गो डान्स देखाउँदा सामाजिक सुव्यवस्था खल्बलियो।तर आज जुलुशमा सहभागी अधिकांश युवतीहरुले टम्म ढाक्ने लुगा लगाएको देखियो। यतिसम्म कि उनीहरु आफ्नो हात मुख देखाउन समेत तयार छैनन्। जुलुशलाई मात्र हेर्दा लाग्छ उनीहरु आफ्नो अङ्गका बारेमा बजारमा चर्चा चलेभन्दा धेरै गुना बढी सम्वेदनशील छन्। सायद हाम्रा गृहमन्त्रीले यस्तै बुर्काले अनुहार ढाकेका डान्सरहरु नाच्ने बार मात्र चल्नुपर्ने परिकल्पना गरेका हुन् कि ?

सबै फोटाहरु राससका हुन्। तर यो एउटा चाहिँ अनलाइनखबरका धर्म दाइको है। धर्म दाइले साथीको धर्म निर्वाह गर्दै बडो स्नेहका साथ हामीलाई पठाएको।

राती गरिने परिश्रम अधिकारको कुरा पनि उठ्यो है।
null
एक्स्ट्राको X अर्थ तपाइँ आफैँ लगाउनोस्।

राति पनि त लोकतन्त्र चाहियो नि !
null
विरोधको आवाज त चर्को पो छ है !
null
विरोधको स्वर पुग्यो है कार्यवाहक प्रधानमन्त्री समेत रहेका बामदेव कहाँ। व्यवसायीहरुले ज्ञापनपत्र बुझाए।
हेर्नुस् है, छापा मार्नुअघि काठमाडौँका डान्स बारमा यस्तो नाच देखाइन्थ्यो-

2 कमेन्ट:

Anonymous said...

tapai haru media kina pakhe jasto hunu huncha.sex bhaneko ta legalige garnu parcha..police lai khane bato chai yeako 6 ..media lai khabar

shore said...

राम्रो दिन मेरो बिरुगल नپال को दिन

कसरी आजसम्म मैले एक वास्तविक र सामान्य मूल्य कम्पनीबाट घर बनाउन को लागी एक पैसा कमाईएको थिएँ Albaker ऋण फर्म। म धेरै शुभ दिन हुँ र भगवान को लागी जोस लुइस ऋण कम्पनी।
,
मेरो नाम अब्दुल हो, म हेटौडा नेपाल शहर हुँ, म एक घर खरीद गर्न, गत 5 महिनाको लागि एक वास्तविक ऋण कम्पनी खोज्दैछु।
सबै मलाई घोटालाको गुच्छा थियो जसले मलाई भरोसा राखे र अन्त्यमा
दिनको दिन, तिनीहरूले पैसा फिर्ता नगरी मेरो पैसा लिनुभयो, सबै
मेरो आशा गुमाएको थियो, मलाई भ्रष्ट र निराश लाग्यो, म इन्टरनेटमा ऋण कम्पनीहरु संग केहि गर्न चाहन्थेँ, त्यसैले म केहि देखि पैसा कमाउन गए।
मित्र, मैले यो सबै कुरा भनेँ र उनले भन्यो कि उनले मलाई मद्दत गर्न सक्छन् कि
त्यो एक ऋण कम्पनी हो कि मलाई ऋण को कुनै पनि राशि संग मदद गर्न सक्छ जान्दछ
मेरो द्वारा 2% को एक धेरै कम ब्याज दर संग आवश्यक छ, त्यो सिर्फ एक
उनको ऋण, उनीहरूले मलाई कसरी ऋणको लागी आवेदन गर्ने भनेर निर्देशन दिए, मैले गरे
जसलाई उनले मलाई भनिन्, मैले उनीहरूलाई ईमेलमा आवेदन गरे: (albakerloanfirm@gmail.com) मैले कहिल्यै विश्वास गरेन तर मैले प्रयास गरे र मेरो
सबैभन्दा ठूलो आश्चर्य मैले 24 घण्टा भित्र ऋण पाए, म विश्वास गर्न सकेन,
म खुसी र अमीर हुँ र म यस ऋणलाई भगवानलाई धन्यवाद दिदैछु
जस्तै यो अझै पनि सबै घोटालाहरु मा यो घोटाला मा अवस्थित छ,
कृपया म त्यहाँ सबैलाई सल्लाह दिनेछु जो जाने को लागी ऋण चाहिन्छ
(albakerloanfirm@gmail.com) तिनीहरू कहिल्यै कहिल्यै असफल हुनेछैन, र
तपाईंको जीवनले मेरो परिवर्तनको रूपमा परिवर्तन गर्नेछ। आजको सम्पर्क (albakerloanfirm@gmail.com) र तपाईंको ऋणबाट प्राप्त गर्नुहोस्, उनीहरूका वास्तविक ऋण प्रस्तावको लागि परमेश्वरले आशिष् Albaker ऋण फर्मलाई आशिष् दिनुहुन्छ।
 सुनिश्चित गर्नुहोस कि तपाईं आफ्नो ऋण को लागि Albaker ऋण फर्म देखि संपर्क गर्नुहोस किनकि मैले सफलतापूर्वक यस कम्पनी ले मेरो ऋण लाई बिना तनाव को बिना।

Post a Comment

यदी कुनै समस्या भए हामिलाई पठाउनुहोस

By Comment

Recent Post