यो
तीस बर्षको
बिचमा कति
आए, कति
गए। विभागका
भवनहरु भत्किए,
थपिए। प्रत्येक
वर्ष अप्रिल
महिनामा नयाँ
मान्छेहरु हाम्रो
अफिसमा भर्ना
हुन्छन्। तर
ती कुनै
पनि धेरै
वर्ष टिक्दैनन्।
तिनीहरु काम
पनि त्यति
गर्दैनन्। फिल्डमा
जाँदा हामीलाई
अर्डर दिन्छन्।
काम सफल
भए तक्मा
र जस
कमाउँछन्। असफल
भए गाली
पनि उनीहरु
नै खान्छन्,
तर रिस
भने हामीमाथि
पोख्छन्। हाम्रै
कामको आधारमा
२-४
वर्षैमा या
त बढुवा
भएर केन्द्रतिर
लाग्छन् या
सरुवा भएर
अरु अफिसमा
पुग्छन्। तर
लगातार म
र पुष्पक
भने यही
प्रकोप विभागमै
छौं।
आज
मध्येदिनमा एक्कासि
अफिसमा साइरन
बज्यो र
स्वचालित एनाउन्स
आयो सफलनगर
छब्बिस नम्बर
वार्ड, चार
नम्बर सडकको
एघारौं घरको
त्रिचालिसौं तल्लाबाट
धुवाँ आएको
छ। गम्भीरता
६५ प्रतिशत।
घटनास्थलसम्मको सबभन्दा
छोटो दुरी
२ दशमलब
७ किलो
मिटर, घटनास्थल
पुग्नको लागि
लाग्ने समय
१ मिनेट
१७ सेकेन्ड।
सबभन्दा छोटो
दुरीबाट जानको
लागि एनाउन्स
सुनिरहने समय
थिएन। मेरो
नयाँ बोस
सञ्जयले मलाई
हिंडिहाल्न निर्देश
गर्यो। अफिसको
पार्किङ् लटमा
पुग्दा पुष्पक
कारमा बसिसकेको
रहेछ। म
सिटमा बस्दासम्ममा
उसले घटनास्थल
पुग्ने रुटको
योजना गरिसकेको
थियो। कारको
स्वचालित नेभिगेटरले
सूचना गर्यो हालको स्थान
१९ समानन्तर
र २
नम्बर सडकको
चोक। घटनास्थलसम्मको
सबभन्दा छोटो
दुरी २
दशमलब ७
किलोमिटर, घटनास्थल
पुग्नको लागि
लाग्ने समय
१ मिनेट
१७ सेकेन्ड।
सबभन्दा छोटो
दुरीबाट जानको
लागि कृपया
१९ समानन्तरबाट
पूर्वतिर २
ब्लक जानुहोस्
र ४
नम्बर सडकमा
देब्रेतिर मोडिनुहोस्।
४ नम्बर
सडक आएपछि
उत्तरतर्फ ५
ब्लक हामी
अफिसबाट २
नम्बरको सडक
लिएर उत्तरतर्फ
लागिसकेका थियौं।
नेभिगेटरको एनाउन्स
बिचैमा फेरियो। पुष्पक
तिमीले गलत
बाटो पक्डियौ।
सबभन्दा छोटो
दुरीबाट जानको
लागि १९
समानन्तर लाग्नु
पर्ने थियो।
पछाडि फर्क!
एनाउन्सलाई
मतलब नगरी
हामी समानन्तर
१८ मा
आइपुग्न लागेका
मात्र के
थियौं, एनाउन्स
फेरि पनि
फेरियो पुष्पक,
म तिमीलाई
फेरि पनि
भन्दैछु। तिमीले
गल्ती बाटो
पक्डियौ। यहाँबाट
घटनास्थलसम्म सबभन्दा
कम दुरीले
पुग्नको लागि
अब समानन्तर
१८ मा
दाँयातिर मोड।
मैले
नेभिगेशन बन्द
गरिदिएँ। वास्तवमा
१८ समानन्तर
र ४
नम्बर सडकको
चोकमा हिजो
भर्खर एउटा
दुर्घटना भएको
थियो। एउटा
सन्काहाले बाटोको
बिचमा जबर्जस्ती
गाडी रोकिदिएकोले
पछाडिबाट लगातार
२१ वटा
गाडीहरु एक
पछि अर्को
गरी ठक्कर
खाएका थिए।
हामीलाई सडक
सुचारू गर्न
पुरै १३
मिनेट लागेको
थियो। गाडीका
सबै सिटमा
इमर्जेन्सी डन्लपहरु
निस्केकोले मानिसहरु
हताहत भने
हुन पाएनन्।
तर यो
तीस वर्षे
क्यारियरमा २५
जना घाइते
हुनेगरी भएको
दुर्घटना मैले
पहिलो पटक
सम्हालेको थिएँ।
हामीलाई दिइएको
निर्देशन अनुसार
अति आवश्यक
कारण बाहेक
दुर्घटना भएको
सडक ४८
घन्टासम्म प्रयोग
गर्न मनाही
थियो। त्यसैले
नेभिगेटरको सहयोग
आज लिन
नसकिने पक्का
थियो। हिजो
भएको दुर्घटना
सायद नेभिगेटरमा
अपडेट गरिएको
थिएन। अल्छी
र लापर्वाही
मानिसहरु!
हिंडेको
५५ सेकेन्डमै
हामी प्रगतिचोकमा
आइपुग्न लागेका
थियौं। पुष्पकले
इमर्जेन्सी साइरन
बजायो। अगाडिबाट
आउने मोटरहरु
रोकिन आँटेका
देखिए। ठीक
पाँच सेकेन्डमा
हामी दाइनेतिर
मोडिएर समानन्तर
१४ पक्डेर
पूर्वतिर हानियौं।
घटनास्थल पुग्नको
लागि अँझै
३३ सेकेन्ड
लाग्ने अडकल
काटें। मैले
सञ्जयलाई हामी
१२:०३:३५
मा घटनास्थल
पुग्ने अनुमान
भएको सूचना
पठाएँ। ऊ
हाम्रो युनिटका
अरु ५
जनासहित दमकल
लिएर पछि-पछि
आउँदै थियो।
सञ्जयले हामीलाई
घटनास्थलमा तत्काल
जाँच गरेर
मानव उद्दार
सुरु गर्ने
निर्देशन दियो।
अनुमान
गरेको समयमै
हामी ४
नम्बर सडकको
चोकमा देब्रे
मोडेर एघारौं
घरमा आइपुग्यौं।
यस सडकमा
मोडिने बेलामा
नै मैले
कारको छानोलाई
खोलेर घटनास्थल
हेर्न भ्याएँ।
एघारौं घरको
सबभन्दा माथिल्लो
तल्लाबाट कालो
धुवाँ निस्किंदै
थियो र
अलि अलि
रातो राँको
बाहिर आउला
जस्तो गरी
बढ्दै थियो।
हिसाब गर्दा
सञ्जयहरु आइपुग्न
५३ सेकेन्ड
अरु लाग्थ्यो।
त्यति समय
खेर फाल्न
कदापि पनि
सकिने थिएन।
त्रिचालिस
तल्लामाथि तत्काल
पुग्नको लागि
हामीसँग एक
मात्र विकल्प
थियो। मैले
पुष्पक तिरहेरें,
उसले सहमति
जनाउँदै टाउको
हल्लायो। यतिञ्जेल
अर्ध रुपमा
स्वचालित गाडीको
ह्यान्डललाई पुष्पकले
पूर्ण रुपमा
म्यानुअल मोडमा
फेर्यो। र
गाडीलाई सडकबाट
पेटितिर बढायो।
घरको भूईं
तल्लामा आइपुग्दासम्म
मैले आफ्नो
सिटबेल्ट कम्मर
र छाति
२ ठाउँमा
बाँधिसकेको थिएँ
र पुष्पकको
सिटबेल्ट बाँध्ने
बटन पनि
थिचें। पाङ्ग्रालाई
सामान्य मोडबाट
भ्याकुम मोडमा
फेर्ने बटन
दबाएँ। एकै
छिनमा हाम्रो
सिटमुनिबाट पेचीले
चल्ने फलामका
चार वटा
लिफ्टर तल
भूईंतिर बढे
र बिस्तारै
गाडीलाई उचाले।
सडकबाट ३०
सेन्टीमिटर उठेपछि
चारवटै पाङ्ग्राको
वरिपरि सोली
आकारका ठुला
ठुला बाक्ला
प्लास्टिकहरु फिताहरु
बाहिर पर्ने
गरी गाडिए।
यतिञ्जेलमा पुष्पकले
गाडीबाट लामो
लिभर त्यस
बिल्डिङ् तिर
जाने गरी
पुर्याइसकेको थियो।
लिभरको टुप्पामा
भएका भ्याकुमका
सोलीहरु बिल्डिङ्को
बाहिरपट्टि अड्याएर
गाडी भूँईसँग
नब्बे डिग्री
परेर झुन्डियो
। चार
वटै पाङ्ग्रा
त्यस बिल्डिङ्गका
भित्तामा अडिएपछि
पुष्पकले लिभरलाई
फिर्ता तान्ने
बटन दबायो।
सञ्जय आइपुग्दा
हामी बिल्डिङ्
चढ्न तयार
भइसकेका थियौं।
पुष्पकले
गाडी हाँक्यो।
पाङ्ग्रामा जडान
गरिएको सोली
बिल्डिङ्को भित्तामा
धसिंदा निस्कने
भ्याकुमको शक्तिको
भरमा हामी
बिल्डिङ् उक्लन
थाल्यौं। ४३
तल्लाको शिशा
फोरेर भित्र
पस्दा एउटा
बच्चा रुँदै
बाहिर निस्कने
प्रयास गर्दै
थियो। ऊ
ढोकाको भित्रपट्टि
राखिएको स्क्रिनका
अंकहरुमा हात
लगाउँदै ढोका
खोल्ने प्रयत्न
गर्थ्यो। तर,
सही गोप्य-अंक
थाहा नभएर
ढोका खुल्दैनथ्यो।
उसको क्रन्दन
सुनेर सँगैको
भित्तापट्टिको पलंगमा
सुतिरहेकी बृद्दा
(जो सायद
उसकी हजुरआमा
थिई) उसलाई
सहयोग गर्न
खोज्दथी तर
ऊ पनि
आफैंमा असक्त
थिई। उसको
देब्रे खुट्टा
पलंगमा टाँगिएको
डन्डीसँग बाँधिएको
थियो। लाग्थ्यो
उसले यही
दुई-तीन
दिन अगाडि
खुट्टा भाँचेकी
थिई। बृद्दा
र बालकका
आँखा ठुला
ठुला थिए
र ती
दुबै जना
ढोकातिर हेर्दै
चिच्याउँए। हाम्रो
कोठामा प्रवेशसँगै
उनीहरुको चिच्याहट
अलि कम
भयो। मैले
बिशेषाधिकारको कोड
प्रयोग गरेर
ढोका खोली
बालकलाई बाहिर
पुर्याउँदासम्ममा पुष्पकले
त्यस बृद्दा
सुतेको खाटलाई
कुर्ची मोडमा
परिवर्तन गरी
पाङ्ग्राहरुलाई गुड्ने
मोडमा फेरेर
ढोकातिर धकेल्यो।
बृद्दालाई बाहिर
ल्याएपछि लिफ्टमा
ती दुईलाई
चढाई लिफ्ट
सिधै भूईं
तल्लामा मात्र
रोकिने गरी
छोडिदियौं। हाम्रो
युनिटका मानिसहरु
पहिलो तल्लामा
उनीहरुलाई कुर्दै
बसेका थिए।
<p>आगलागी
भएको कोठामा
पुन: प्रवेश
गर्दा आगो
निकै बढिसकेको
थियो। हामी
यस कोठामा
आइपुग्न अरु
२ मिनेट
लागेको भए
ती दुई
बालक-बृद्दा
जलेर भष्म
हुने पक्का
थियो किनभने
आगो त्यस
बृद्दाको खाट
रहेको ठाउँसम्म
आइपुगेको थियो
र कोठाका
हरेक फर्निचर
आगोका शिकार
हुँदै थिए।
आगोको बिच-बिच
हाम्फाल्दै पुष्पक
अघि फोरेको
शिसाको भित्तातर्फ
गयो र
खल्तीबाट सेतो
टेप निकालेर
त्यसलाई तन्काउँदै
प्वाललाई पुरिदियो।
मैले कोठालाई
पुरै बन्द
गर्ने स्वीच
दबाएँ। बल्ल
कोठा र
बाहिरबिच हावा
सर्न नपाउने
भयो। मैले आगलागी-बटन
थिचें र
कार्बनडाइ-अक्साइडले
पुरै कोठा
भरिदिएँ। केही
क्षणमै पूरै
आगो मर्यो
र कोठा
पुरै सेतो,
कुहिरो कैद
गरिराखेको जस्तो,
देखियो। हामी
पुन: ढोकालाई
बिशेषाधिकार कोड
प्रयोग गरी
खोलेर निस्कनु
र सञ्जय
लिफ्टबाट बाहिर
निस्क्नु एकै
साथ भयो।
आगो पूर्ण
रुपले दबाएको
जानकारी दिंदा
उसले लामो
सास तान्यो।
<p>सञ्जयको
काम भने
भर्खर मात्र
शुरु भएको
थियो। उसले
घरमुली ४२
औं तल्लामा
बस्ने कुरा
पत्ता लगाइसकेको
रहेछ। हामी
पनि सँगै
तल्लो तल्लासम्म
भर्याङ्बाट ओर्लियौं।
घरमुली निस्कन
मानेन तर
सञ्जयले ढोका
फोरेर भनेपनि
भित्र छिर्ने
धम्की दिएपछि
भित्रबाट एउटा
३५ बर्षनाघेको
मानिसले ढोकाबाट
टाउकोमात्र निकालेर
सञ्जयतिर बन्दुक
सोझ्याउँदै भाग्ने
चेतावनी दिन
थाल्यो। मैले
प्रकोप बिभागमा
काम गर्दा
अहिलेसम्म यस्तो
परिस्थितिको सामना
गर्नु परेको
थिएन। तत्काल
निर्णय लिनु
पर्ने अवस्था
आयो। म
हत्तपत्त सञ्जयको
अगाडि उभिएँ।
त्यस मानिसले
हाम्रो प्रतिरक्षाको
चाल बुझ्न
नपाउँदै पुष्पकले
त्यस उसको
टाउको र
दाहिने हात
समात्यो। हतारमा
उसले गोली
चलाउँदा सञ्जय
चिच्याउन पुग्यो
तर उसलाई
केही भएको
भने थिएन।
गोली मेरो
घुँडामा लाग्यो
र भूईंमा
झर्यो।
घरमुलीलाई
नियन्त्रणमा लिएपछि
थाहा लाग्यो,
अघिका बृद्दा
र बालक
उसकी आमा
र पहिलो
श्रीमती तर्फको
छोरा रहेछन्।
उसकी दोश्री
श्रीमती ऊसँग
झगडा गरेर
रिस फेर्न
ती ज्यामा-नातिको
कोठामा आगो
लगाएर कोठा
बन्द गरी
हिंडेकी रहिछ।
अनि
कोठामा आगो
लाग्या थाहा
पाउँदा पाउँदै
किन यो
कोठामा चुपचाप
आफैंलाई थुनेर
बसेको त?
तिम्रो कर्तव्य
छैन आफ्नो
आमा र
छोरालाई बचाउने?
सञ्जय कुर्लियो।
तिमीहरु
प्रकोप बिभागबाट
४-५
मिनेटमा आएर
ठिक पार्न
सकिहाल्थ्यौ नि!
र, सक्यौ
पनि। यस्तो
थाहा हुँदा
हुँदै मैले
किन दु:ख
गर्नु पर्यो?
त्यस मानिसबाट
उत्तर आयो।
ऊ घटना
हुँदा ४२
तल्लामा थियो।
त्यसैले हिसाब
गर्दा, यदि
उसले चाहेको
भए, हामीले
गरेको काम
उसले डेढ
मिनेट अगाडि
नै फत्ते
गर्न सक्थ्यो।
तँलाई
लाछी! सञ्जयले
उसलाई हतकडी
लगाउँदै भन्यो, तेरो मानवता
कता गयो?
यी दुई
रोबोटहरु नभएको
भए तेरो
सारा परिवार
डढेर नष्ट
हुन्थ्यो। अँझै
यस्ता कुरा
गर्छस्? तँलाई
मेरो प्रहरी
बिभागबाट प्राप्त
बिशेषाधिकार प्रयोग
गरी मानव
जीवनमाथिको हेलचक्र्याइँ
अनि प्रकोप
बिभागको अफिसरको
हत्याप्रयासको अभियोगमा
गिरफ्तार गर्दछु। मैले
मेरो घुँडामा
लागेको गोली
भूईंबाट टिपें
र गोली
लागेको ठाउँ
नियालें। सानो
खत लागेको
रहेछ। सायद
मानिस भएको
भए ह्वालह्वाल्ती
रगत आइरहेको
हुने थियो।
घटनाको रिपोर्ट
तयार गरें।
यो
मानव समाज
के हुन
आँटेको हो
आजकल? रोबोटको
भरमा बाँच्न
थालेपछि त
कर्तव्य र
ममता नै
बिर्सिन थालिसके
नि! सञ्जय
फत्फताउँदै थियो।
मैले
आन्तरिक संचारमार्फत
पुष्पकलाई गाडीमा
फर्किन इशारा
गरें। हामी
दुई पुन:
४३ तल्लामा
उक्ल्यौं, भर्खरसम्म
आगलागी भएको
कोठामा पस्यौं।
पुष्पकले अघि
टालेको टेप
झिकेर फाल्यो
र अड्याइराकेको
गाडीको चालक
सिटमा बस्यो।
अनि मलाई
गाडीतिर तान्नको
लागि हात
दियो।
४२
तल्लामा भएको
मान्छे, ४३
तल्लामा आगो
लाग्दा पनि
सहयोग गर्न
नजाने। यी
मानिसको जात
कति अल्छी?
कति लापर्वाही ?
1 कमेन्ट:
Love katha post garnu paryo Admin ji
Post a Comment
यदी कुनै समस्या भए हामिलाई पठाउनुहोस
By Comment