Microsoft Excel को बारेमा थुप्रै feature हरु छन जुन बट हामी अनबिज्ञ छौ आज म तपाइ हरुलाई एउटा यस्तो feature को बारेमा बाटआउन गै रहेको छु तपाइ लाई अवस्व नै प्रयोग मा आउने छ । त्यो हो चेक बक्स तपाईं फोर्म बनाउनु हुँदाअ चेक बक्स बनाउनु पर्ने हुन सक्छ अ र्थात दुइ भन्दा बढी ओप्सन मध्य एक छान्न को लागी प्रयोग मा आउने गर्दछ हेर्नुहोस ।
 Step by Step

1. Launch Microsoft Excel 2007. पाहिले हामीले activate गरेको छैन भने activate गरु , click on the Office button.
excel-checkbox
2. अब ,  Excel Options अप्सन मा क्लिक गर्नुहोस /
excel-checkbox-1
3. अब सबै भन्दा माथिको popular tab  क्लिक गर्नुहोस र  check Show Developer tab in Ribbon माँ ठीक चिन्ह लगाउनुहोस क्लिक गरेर अनि ओके गर्नुहोस /
excel-checkbox-2
4. अब तपाईले चेक बाक्स बनाउनुहोस . पाहिले  Developer tab मा जानुहोस अनि click on Insert and under Form Controls, त्यहा तपाइले चेक बाक्स देख्नु हुनेछ /
excel-checkbox-3
5. एक चोटी तपैले चेक बाक्स मा क्लिक गारे पछि तपैले देख्नु हुनेछ  plus sign pointer. Click त्यहा क्लिक गर्नुहोस जहा तपैले checkbox. राख्नु पर्ने छ
excel-checkbox-4
6. अब , right click on the control र क्लिक  Format Control गर्नुहोस /
excel-checkbox-5
7. तल को , select the initial state of the check box. Whether you want to be checked, unchecked or mixed.
excel-checkbox-6
8. In Cell Link, select the cell in which you want to show the status of check box and click Ok.
excel-checkbox-7
9. Note one thing, when the checkbox is selected, the linked cell shows a TRUE value. On the other hand, if it’s cleared, it will show a FALSE value.
excel-checkbox-8
10. Right click on the checkbox and click Edit Text to change the text of the check box.
excel-checkbox-9
11. And you are done.
excel-checkbox-10
साभार : click here